ecemdenizs ozturkkpnar ben kullanıyorum 31.haftadayım şuan bana iyi geldiğini düşünüyorum memnunum bir sıkıntı yaşamadımm
ozturkkpnar ecemdenizs 12+1 oldum bende doktorum yeni yazdi folik bittigi gibi buna baslayacagim insallah daha iyi hissederim kendimi 😂