Sezei Kızlar 8+6 olduk yarın 9 haftalığız inşallah dün gece 1 2 kere kasıkta batma oldu sabah uyandım batma ve yumurtalık ağrısı ara ara devam ediyor iğne batmasından biraz daha şiddetli sağ tarafta daha çok oluyor normal mi acaba ilk gebeliğim olduğu için biraz endişelendim açıkçası yaşayanlarınız varsa normal mi bu bilgilendirirseniz çok sevinirim
Sezei momrose aşkım kalkarken esnerken uzanırken otururken lavaboya gittiğimde ara ara oluyor bende korktum tecrübesizim bu konuda randevumuza daha 2 hafta var endişeliyim o yüzden
Medineklndr Sezei yani lekelenme falan olmadıkça hu ağrılar normal şeyler bende yaşadım halada yaşıyorum 9 haftalık ikinci gebeliğim
momrose Sezei tam da dediğin zamanlar olur , ayağa kalkarken otururken eğilirken çok normal meral etme 😊 tehlikeli olan şey uzun süren geçmeyen şiddetli sancılar ve kanama bunlar yoksa hiç endişe etme . Rahmin büyüdüğü için kasların geriliyor çekilme oluyor
sndyy_4343 Sezei benümde çok oluyor dün gecede çok ağrıdı hatta 9 haftalığım bende 2. Gebeliğim kızımda hiç böyle olmamıştım sadece bulantılarım vardı tek zorluğum ama bunda kasıklarım çok ağrıyor dediğin gibi esnerken uzanırken
Sezei Medineklndr çok teşekkür ederim çok şükür lekelenme kanamamız yok sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤍
Sezei momrose çok teşekkür ederim kızlar iyiki varsınız gerçekten içim rahatladı insan endişe ediyor minicik ama ona birşey olacak korkusu çok farklı daha önce 5 haftalık bir kaybım var o yüzden endişe ediyorum biraz onu saymıyorum diyebiliriz ilk bebek olduğu için endişe hat safhada 🤷🏻♀️😄🤍🤍🤍🤍
momrose Sezei seni çok iyi anlıyorum canım , benimde daha önce 6 haftalık kaybım var. Şimdi tekrar hamileyim sağlıklı şükür . İlkinde böyle şeyler yaşayan anneler daha çok böyle hissediyor. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin❤️
Sezei momrose aminnnn aşkım inşalllahhhh gerçekten öyle birde böyle tam zor zamanda geliyorlar ya insan daha çok korumak kollamak istiyor hep olsunlar hayatımızda sağlıklı sıhhatli büyütelim inşallah 🥹♥️
Sezei sndyy_4343 doktoruma yazdım bende kuzum cevap vermeyince buraya yazdım asistanı dönüş yaptı normal rahim ve bebek büyüyor artık kanamanız olmadıkça endişe etmeyin dedi içim rahatladı benimde buradaki kızlarda normal dedi bebeğim korkulacak bişey yokmuş yani tek taraflı dinlenince geçmeyen şiddetli ağrı varsa sıkıntıymış inşallah birşey olmaz ♥️🙏🏻
hollyymollyy Evt o haftalar doktoruma bende danışmıştım, aralıksız devam etmesi ya da kanama eşlik etmesi durumunda sorun olabilir yoksa çok normal dedi. 16.haftamdayım hala yatakta dönerken aniden girip kıvırıyor sancı beni☺️
Sezei eliftayfun rahim büyüdüğü ve çevresindeki kaslar kasıldığı içinmiş kuzum sıkıntı yok yani biz şimdi 12+4 olduk bile ☺️
eliftayfun Sezei maşallah Allah kuacgina almayı da nasip etsin inşallah benim 8hafttalik mide bulantısı uyku hali kasıkta batma kahverengi leke geldi sbaah az öyle
edasahan7 Sezei öncelikle sağ Salim alalım kucaklarımıza 🙏 bende şuan 9+4 ün ve 8 haftadan beri gün içinde ara sıra kasıklarımda batma çekilme iğne batması gibi ağrı olup gerş hemen gidiyor saniyelik kanama vs de yok şükür onun harici bulantı felan yaşamıyorum 8. Haftada gittim doktor problem yok dedi ama bende çok korkuyorum ilk düşüğüm var
Sezei eliftayfun aminnn bitanem inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım peki hastaneye gittin mi ne olursa olsun kanama lekelenme normal kabul edilmiyor bi git istersen baksınlar ♥️
Sezei eliftayfun anladım sen bilirsin kuzum hemen acilden giriş yaptırıp muayene olsaydın keşke ama inşallah birşey yoktur
Sezei eliftayfun lekelenme tarzı ve kanamalar normal kabul edilmez kanama alanı vs olabilir diye dedim çünkü doktorum ne olursa olsun lekelenme görürsen hemen acile gel dedi bende bir damla yaşadım 8.haftada hemen gittik acile ne olur ne olmaz progestan kullandım sorun yoktu o zaman şimdi gayet iyi ilerliyor bakalım