derryaaneva :)) utanmayın bence yau hormonların gebelikte oluşturmuş olduğu degişiklik sadece. Ben sallamıyorum hiç
İlk gebeliğimde de oluştu 2.sinde de oluştu şimdi :)) ben başta yağlıyoruz falan çatlak oluşmasın diye ondan sandım ama dr a sordum hormonal değşiklikten dedi.
Bir de mesela ilginçtir ki kollarımda bacaklarımda okkkaadar tüy azaldı ki bu da sevindiriyor beni 😅 gebelikteki degişiklikler deyip geçiyorum