derryaaneva Nurbukk hamilesiniz iki günde bi kan verin iki katına kadar çıkarsa sağlıklı ilerler inşallah
esmacuk Nurbukk beşden yüksek değerin hamilesin sadece biraz erken öğrenmişsin iki gün sonra tekrar kan ver iki katına çıkıyorsa sağlıklı bir gebeliktir inşallah
bebiskom5 Nurbukk hamilesin canım aşılaman tutmus son adet günün neyse onu baz alıyorlar ovitrella fln etkısı değil
Nurbukk esmacuk hala inanamıyorum yani hamilemiyim gerçekten yanılma durumu yok değil mi çok şaşkınım
Nurbukk Cimcime30 2 buçuk senedir sebepsiz olmuyordu ilk kez aşılama denedik bu ay ve ben aynı adet belirtileri yaşıyordum hiç beklemiyordum yine olumsuz diyordum
Nurbukk Cimcime30 ya aslında az önce doktorumla görüştü dediki ever pozitif ama bu ay ovitrelle olduğun için onun etkisi de olabilir 2 gün sonra kan ver yükselirse gebelik emin oluruz dedi ovitreelleyi 3 martta yapmıştım
Nurbukk Cimcime30 ne bileyim hemen sevinmeyelim diyince ben de 2 gün sonra tekrar vereceğim inşallah ozaman layıkıyla sevinirim şuan biraz hevesim kursağımda 🫣