babymom2026 Moz bende korkuyordum ama doktorum korkumu aldi ve eli çok hafifti. Doğumda yapmak bence mantıklı degil belki normal doğurmaya engelin vardir bilemeyiz ki yani tabi herkesin doktorun bilgisi tecrübesi farklıdır