niiiii o devlet Hastanesi’nde maalesef estetik dikiş yapılmıyor ben de saframı aldırmıştım karnımda 4 adet dikiş izi var maalesef anam babamı usulu diktiler ben de korkudan dikişlerime bakamıyordum en sonunda doktor dikişlerini aldır diyene kadar ondan sonra doktora döndüm dedim ki bu eriyen ip değil miydi o da maalesef demişti o an başıma dünyalar yıkıldı ve o dikişleri aldırmak ölüm gibi
