Ben de evde biri olmasına tahammül edemiyorum ama kaynanama görümceme hiç tahammül edemem sanırım yine annemle kardeşimi tercih ederim zaten bebeğe bakma konusunda tecrübem yok biraz öğrendikten sonra annem gider maalesef kaynanam gelir çocuğa cahilce ve istemediğim şekilde davranır (örn ayakta sallama gibi) diye kafama takıyorum