Arkadaşlar 6.5 yaşında dişi sarman kısırlaştırılmış kedim var, çok seviyorum ama oğlumun öksürük krizlerinin sebebinin kedi tüyü olduğunu öğrendik, alerjik bir durummuş o yüzden üzülerek sahiplendircem, İstanbul, Çorum, Amasya da sahiplenmek isteyen olursa ücretsiz bir şekilde sahiplendiricem, taşıma çantası, kum kabı, mama ve su kabı ve iki aylık mamasınını da yanında vereceğim😔
Kedim biraz hareketli ama zarar vermez, özellikle bebekle arası çok iyi, çok fazla bağırma ve miyavlama huyu yok