busrabx yurudugumde karnim sertlesiyor top gibi oluyor kizlsr neden sizce bilenler ya da benim gibi olanlar
Cevahir busrabx o sorun Bnde de oluyor Nie olduğunu Bnde bilmiyorum .. BilenLer warsa yazar aydınlatırsa Bnde memnun oLurum..🙏🏻
Sulerel busrabx yürürken yatarken otururken devamlı sertleşiyor ve devam da edicek bebiş kendini doğuma hazırlıyor kasılma deniliyor buna diğer adıyla
YadeOmer busrabx benim de öyle karnım sanki yırtılacak gibi oluyor ama doktorum yer çekiminin etkisiyle olur dedi Bebekler de büyüyor ya maşallah
Morcivert0401 busrabx bende oyleyim cnm gobegimin ustu falan yururken tas gibi oluyk ama rahim kasilmasiymis
Researcher busrabx yürürken ya da ayaklanınca oluyor kasılmalardan dolayı vücut artık kendini doğuma hazırlıyor 32+4 deyim ben
Popmum Ben de yaşıyorum fazla yorulmuş oluyorum sanırım bu yüzden oluyor doktorum dinlen dedi fazla yürümek de iyi değilmiş sancılarım çıktı nstde progestan vurulmak zorunda kaldım.
Reykzy busrabx benimde şişiyor sertleşiyor ellerim ayaklarım şişer normalde kan basıncı arttıgı için olabilir daha sık dinlenerek yürü canım benim durumum farklı biraz
Sulerel Merveee277 kaç haftalık hamilesin? Ben 38 haftalığım doktor normal olduğunu söyledi yalancı sancılarmış
Selvis busrabx kasılma denen şey o işte. Ne kadar sık olduğuna dikkat edip doktorunuzu bilgilendirin. Son haftalarda sık olması normal bir durum dedi doktorum bende de çok sık oluyor ama sizin haftanızı bilemiyorum
Nalanktl busrabx ay bugün oldum. Resmen mideme dayandı bebek ki hep aşağıda normalde. Nefes alamadım neden bende anlamadım
MuhammedTalha03 Ben yorulunca oluyor genelde çok sıklasirsa yürümeyi birskip dinlenin kendimizi cok yormamaliyiz erken doğum riskine karsi
Gulhannn Kasılma oluyormuş canım karnın sertleşmesi toplanması doğuma hazırlıkmış ben 38+5im o kadar sık olmaya başladıki yürürken otururken hep oluyor ama düzenli değil sen de düzenli olup olmamasını takip et
Sulerel Merveee277 o haftalarda da normal demişti doktorum, ama sen yine kontrole gidince bi sor canım