Selam kızlar, hamileliğimin 25. Haftasındayım. Masabaşı çalışıyorum. Gün içinde genelde ayaklarımı yukarı değil ama düz şekilde uzatmaya çalışıyorum. 3 lt su içiyorum. 6-7 bin adım atıyorum. Ona rağmen geceleri ayaklarım çok fazla şişmiş oluyor. Elimle bastırınca şiş kalmıyor ama çorap izi saatlerce gitmiyor. Bileğim yok ayak ve bacak bir bütün gibi duruyor. Ellerim de aynı şekilde.. toplam 10 kilo aldım ama şişim. Tansiyonumda normal. Kim görse çok erken bu kadar şişmek için diyor. Bunu yaşayan var mı bende mi sıkıntı var ;(