rvsss bugün 40+1 gittim nst de sancılarım hafif çıktı 70-80 aralığında ama ben hissetmiyorum bu sancıları , ama açılmam yok 1 cm bile yok 😂 pazartesi gideceğim yatış vereceğini söyledi doktor , suni sancıyla doğumu başlatalım diyor , ama kararsız kaldım evde kalsam kendi sancım gelir mi diye , suni sancı zor diyorlar bilmiyorum yaşayan varsa yorum yapsın ☺️ gelmezse diretmek de istemiyorum bebek için riskli olursa diye korkuyorum , bekleyeceğim bakalım pazartesiye kadar kendiliğinden gelmesini ☺️ sizde durumlar nasıl