Bugun doktor kontrolüm vardı 33 haftalık bebeğim var nst söylemedi ıkı hafta tekrar kontrole gelin dedi ben sormasam demiyor doktor kilosunu sordum nekadar kilosu diye baktı 2300 gram normalmi sizce kilosu doktora sordum kilosu normal dedi sizce ıyımi acaba sanki bana göre az gibi geldi