Bereninannesi Olmadı kızlar kan sonucum negatif hamile değilim. Ne yapalım önümüzdeki maçlara bakıcaz durmak yok yola devam 😅💪
Bereninannesi dgngr ilk çocuk değil 3 yaşında bi kızım var kasımda da bi düşüğüm var canım akışına bırakcam artık ya nasip eden Allah’tır
egeemomms Bereninannesi yaaa üzüldümmm🥹 olsun canım önümüzdeki aylar güzel haberlerle dönüş yaparsın inşallah 😍
Bereninannesi dgngr evet ilkinde hiç beklemiyordum evlenir evlenmez oldu ikincisi uğraştırıyor birazcık bakalım hayırlısı 🥰
feslegen50 Bereninannesi peki kafaya takma diyolar ama nasıl takmadan beklicez kafaya takmayanlar ne yapıyor özellikle evde olan çalışmayanlar ?
duyqq Bereninannesi amin bacım cümlemizden bende hala olmadım ama bende de yoktur sanırım testler hep negatif çünkü
Bereninannesi Esma006 ben stresten ve kafaya aşırı takmaktan olduğunu düşünüyorum bence benim olayım tamamrn psikolojik haftaya cumaya kadın doğuma gidicem inşallah önemli bişey yoktur
Esma006 Bereninannesi insallah canım tüm herşeyi yaptır rahim filminde çıkar herşey bide hormon testi ver