hknbsrsura gebeligimim 36.haftasindayim bugün sanciyla hastaneye geldik doktor acilmam olduğunu söyledi sancilarm çok fazla ciger geliştirici igne vurdular sürekli serum takılı sizce bebeğim dogarmi yoksa ilaçlar fayda edermi daha erken aranizda ayni durumu yaşayan varmı çok endişeliyim 😥😣
Tontisannecik hknbsrsura biraz daha dursa güzel olurdu ama bu aşamada doğarsa hemen toparlar kendini üzme her şey olacağına varır zaten 1 hafta sonra normal doğum sürecine girmiş oluyor
Nalanktl hknbsrsura ah be canım hiç korkma doğsa bile evelallah hiçbirşey olmaz. 35 i doldursam hiç endişe etmem
asilsmom hknbsrsura 34. Haftada sancım cıkmıstı doktorum 36. Haftaya girdigin an hiç bi sıkıntı olmaz demişti rahat ol cnm
burcuyay06 hknbsrsura açılmanız ne kadar ki onu söylemediler mi yada sancının fazla olması değil düzenli olması önemli çok geçmiş olsun umarım bir yada iki hafta daha bekler ama gelirse de endişe etmeyin bence çok çabuk toparlar haftası güzel
Neslihann-38 Bende 36. Haftamdayım dün sancılarım vardı biraz bugun nts de de çıktı ama açılmam yokmuş bebek dönmemiş çatı muaynesi yaptı çatım çok darmış normal doğuramazmışım sancın artar açılmamn olursa alıcam dedi ama normal bir bebek gibi olur dedi bence sende korkma erken değil yani 36. Hafta ama ben sezeryan olucam açılma olsada olmada bebek hem dönmemiş hem kordonu boynundaymış hemde çatım darmış sağlıklı olsunlarda erken geç farketmez
burcuyay06 Neslihann-38 peki çatı muayenesinde canınız acıdı mı çatının dar olduğunu söylediğine göre afedersiniz birde ilişki sırasında ağrı oluyormuydu birbiriyle bağlantılı mı o yüzden soruyorum 🙈cevap vermek istemezseniz anlarım biraz özel oldu
hknbsrsura burcuyay06 acilmam parmak ucu kadarmış cati muayenesinde epey canimi acitti😠öğlenden beri beşinci serum banamisin demiyor geçmedi sancilarim😥zaten benim sezeryan olcakti 38. haftada doktorum bir hafta daha durursa sknti olmaz dedi
Hllkaraca hknbsrsura benim de 35.haftada sancim cıktı ciğer geliştirici falan yapıldı doktorum doğum başlarsa durdurmayız dedi iki gündür de kanamam var
Huzur20 hknbsrsura Benim arkadaşında acilmasi vardi 35haftalikti ciğer gelistirici ve 4serum aldı cikarttilar simdilik iyi canım bebegin kaç kilo