atesismom Merhaba canım anneler, 1 seneye yakındır bu platformdayım merak ediyorum bebişlerinizin isimi nedir❤️ bu dünyada en güzel şey evlatmış gerçekten 4 aylık oğlum ama o kadar güzel ki canımın içi bu arada ismi Ateş Onur💕
songulyvz7 atesismom sağlıkla büyüsün hepsi henüz 32+2 yiz az bir zamanımız kaldı kızıma İnci ismini koyucam inşallah 🌸
atesismom LadyX isimler çok güzel, Duru ismini çok seviyorum öğretmenlik yaptığım sıralarda Duru adında bebişim vardı 2 yaşında çok çok akıllıydıı kendi başına üstünü giyerdi saçlarını toplardıı
Medineklndr atesismom oğlumun adı Miran 😊 şuanda hamileyim eğer erkek olursa oda Mirza olacak kız olsada hala karar veremedim ama içimden asya geçiyor 🥰
ece_469 Medineklndr Ben de Miran Barış koyucam inşallah oğlumun adını. Oğlunuzun mizacı nasıl ? Merak ettim 🤣
miraymehmet Cinsiyeti henüz belli değil 12.haftaya girdik. Ama kızım olursa miray inci veya defne sare koymak istiyorum oğlanda eşimle henüz anlaşamıyoruz isim konusunu 😁😁😁