35 haftalığım bende detaylı ultrosyando öğrendim 12 mm dediler hem sağ hem sol amniyosentez yapıp gebeliği sonlandıralım dediler istemedim,engelli olabilir zeka geriliği olabilir dediler olsun dedim benim çocuğum yüksek riskli gebelikte takipteyim gitmediğim özeli devleti kalmadı herkes aynı şeyi söyledi ama geçen gün komtrole gittiğim de 7.5 mn ölçüldü beyin geliştikçe sıvının da kaybolduğu ama önemli olan doğumdan sonra denildi. Çok taktım çok ağladım çokk stres yaptım ama eğer doktorlara inanıp bebeğimi aldırmamışım iyi ki düzelme aşamasında