Arkadaşlar merhaba,
Daha öncede yazmıştım.
Benim ilk bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj oldum. Akabinde genetik birimine yönlendirildik ve pıhtı riski çıktı. Diğer genetik testler temiz geldi. Doktorumun izni ile ecopirin başladım ve bir süre sonra hamile kaldım. Kese görününce de kan sulandırıcı iğne eklendi. Keseyi çok geç gördük. Kese gayet netken, bozulma olmamışken yolk sac’da bozulma olmuştu, böyle ip gibi uzamış genişlemişti. Doktorum iç açıcı konuşmadı ve akabindeki gün evde düşük yaptım. Bir daha hamile kalmaya korkuyorum 😞 böyle bir durum yaşayan oldu mu lütfen varsa yazabilir mi 😞
Doktorum 3. De aynı şeyi yaşayacaksın diye bir şey yok dedi ama korkuyorum 😢