ipekask Kızlar 34+4 deyken kanamam geldi doğum sandık Nst bağlandım sorun yok 34+5 de alttan muane edildim rahim ağzında yara varmış kanayan yaraymış bebeğe bir zararı yok ve ilaç kullanıyorum başına gelen varmı