senaed Merhaba arkadaşlar,Sakarya devlet hastanesinde muayene nasıl oluyor bilgi verirmisiniz? 6 haftalık ve normal karın ultrasonu mu yapıyorlar?ben öyle tercih ediyorum.sadıka Sabancı’ya gidicem
izguler senaed yarın randevum var devlet hastanesinde ilk defa gideceğim pek bir bilgim yok maalesef 🥹 ben de merak ediyorum. acilde maalesef alttan bakmışlardı kanamam var diye
senaed Bende merak ediyorum izguler acilde öyle oluyor ama normalde nasıl ve eş alıyorlar mı bende merak ediyorum.özelde de doktor arayışındayım şuan ilaç takviyesi sormak için gideceğim ve görebilirsem kalp atışı
merveyldz54 izguler acilde zaten direk Altan muayene etme çabası rahatsızlık verici muayenede öyle olmuyor
merveyldz54 senaed eş alan doktor sadece Sinan zorsu seahta bildiğim kadarıyla onunda kimsenin tercihi değil Yenikent devlet hastanesinde İlk 4 ayım orada geçti evime yakın olduğundan eşimle birlikte gidiyordum Nihat çetin beye yani ricanızı kırmıyor ve pozitif biri