Adım adım yaklaştıkça stresim tavan 2 gün sonra bayram bide şansa şu bayramı atlatsak hayırlısıyla…
Hamileliğimde kusma mide bulantısı yaşamadım.Bu son ayda ellerde ayaklarda şişme, ellerde romatizma gibi ağrı şişme hareket ettirememe yaşıyorum. 17.haftadan itibaren pelvik ağrılarım var bazen öyle bir boyuta geliyor ki yatakta dönemiyorum yürüyemiyorum.
Karnım taş gibi oluyor bazen kendi kendine gevşiyor bazen kalıyor öyle 1-2 gün (bu durum 37 de başladı)
Çok kilo aldım 22 kilo ama insanlar kilo almadigimi iddia ediyor(85 im)
Bunların dışında 37. haftaya kadar çalıştım evde temizliğimi yemeğimi de kendim yaptım son üç ayda sıklıkla dışarıdan yediğimizde oldu hatta ilk aylarda hafta sonları da yemek yapmıyordum bu kadar da şımartayım kendimi ne yapayım.
Şu anki kararım ilk belirti geldiğinde devlet hastanesine gitmek evime yakın devlet hastanesindeki ebelere daha çok güveniyorum nedense. Zaten özel hastane ile devlet hastanesi arasında beş 10 dakika uzaklık var bir şey olursa direkt özeldeki doktoruma giderim diye düşünüyorum. Böyle yapmak istememin sebebi de Vajinal doğum yapmak istiyorum ama bunun için bir adım atıyor muyum hayır ne bir yürüyüş ne hareket ne bir hurma yemek nasıl olacak bilmiyorum. Bence bebeğin gelesi varsa gelir ya umarım inşallah. Bunları da ileride açıp okursam diye kendime not olarak yazıyorum kızlar. Herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum🌹🌸💗