Nurbukk Aşılama sonrası 12. Gün, çok silik çizgi var daha öncede böyle silik çıkmıştı negatifti ne yapsam ya doktor bugün kan ver dedi vermdim normalde adet günüm yarın gösteriyor
Nurbukk Nurbukk adet olacak gibi hissim vardı umudum yoktu ama bu da silik sonuçta 12. Günde daha belirgin olmaz mı adet geçmedi ama
Haticeinciii Merhaba öncelikle bence adetinizi bekleyin olmasanız kan verin ben 2 sene bebek bekledim böyle testler cok cıktı sizi uzmek istemem tabi simdi cok şükür bir kızım ve tekrar hamileyim ama testler de bu sekilde cok yanılma oluyor
Nurbukk Haticeinciii evet inan beimde başıma geldi hatta testi yapmak için yaptım kesin yine değilim dedim hafif görünce insan bi acaba diyor yine de ben de çok umutlu değilim ama o halde bekleyeyim biraz daha
Haticeinciii Nurbukk teşekür ederim… Evet cok doktora gittim birşeyiniz yok eşim de gitti yok diyorlardı en son bir doktor gelme bir kaç ay dedi bende 6.7 ay hastane hiç gitmedim kafama takmamaya başladım saglıklı beslendim yok diye düşünürken rabbişmin mucizesi
Haticeinciii Nurbukk ben sogan suyu içtim aralar da 3 gün içiyordum bir hafta icmiyordum folk asıt kullanıyordum
orhismommmmmm Nurbukk 58 çıkması, çoğu durumda hamileliği düşündürür 🌸 Ama 2 güne tekrar kan ver yükselsin
Haticeinciii Nurbukk küçük o zaman canm varsa eger 2 haftalık filan galiba sen gene agır iş yapma yeme içmeye dikkat et 2.3 gün sonra tekrar ver