mineey 6+2 de kontrole gittim kese var yolk kesesi de var kalp atımı varla yok arasında dediler haftasıyla da uyumlu dedi ama kalp atışı dinleyemedim normal mi kaç haftalıkken kalp atışını duyabilirim
e_s_ma mineey canim 6 haftalıkken kese görülüyor genelde bende 7 haftalıkken duymustum haftaya duyarsin buyuk ihtimalle hayırlı olsun ❤️
fatmaa51 mineey ben hamileliklerimde 6+5te dinledim oda varla yok arası daha can gelmemiştir 7.haftanda tekrar git hatta biraz daha geçsin o zaman karından usg ile iyi duyulur
Bebekkaramert 6+1 şimdi geldim hastaneden kalp atışı duyulmadı kese var embriyoda oluşmaya başlamış haftaya tekrar kontrol dedi sadece ek olarak progestan verdi vajinadan fitil yoluyla bekle haftaya inşallah duyarsın canım korkma
aleyna123f mineey duyulmadı canım 6+0 gözüküyor dedi son adet tarihi ile uyumluymuş kese var bebek var içinde gördük herşey normal ama bu hafta da kalp atışını göremeyiz normal dedi vajinal bakmak istemedi haftaya tekrar çağırdı sen ne yaptın duydun mu kaç haftalık bebek senin
mineey aleyna123f benim 7+5 bugün duyduk biz canım şimdi geldim doktordan ama normal senin daha çok küçük 10 gün sonra git duyulur bence