betegemenbur Haftaya girmeme günler kala gece boyunca şu mide yanmasından yatamadım kızlar ☹️🥲 Siz de durumlar nasıl, gece uykularınız? Günleriniz?
prinkle betegemenbur bıgün 35 olduk kasık ağrısından yürüyemez oldum bi süre oturunca ya da yatınca özellikle bacağım kitleniyor gibi adım atmak çileye döndü nefes almadan yaşıyorum 😁 bu gece dönüşlerde karnım çok ağrıdı ve sertleşti 34 ten sonrası zorlamaya başladı açıkçası öğleye kadar işlerimi yaparsam yapabiliyorum yoksa enerjim kalmıyor hiçbir şey yapamaz oluyorum öğleden önce yapınca da yorgunluktan akşama kadar yatıyorum 😂
Sevgiiss betegemenbur 33 haftadayım geceleri uyuyamıyorum 5-6 kez tuvalete kalkıyorum sağa sola dönemiyorum bence zor zamanlar
Bykessra betegemenbur 34+4 ve sıfır uykuyla geçiyor gecelerim gündüzleri de uyku tutmuyor. Mide yanması ve rahat bi pozisyonda yatamamaktan mahvoldum
Gecekusu42 Çok şükür bı skntı yok simdilik fazla lavaboya çıkıyorum birde altıma çok baskı yapıyor hareketleri acıtıyor artık bende 34. Haftaya bugün girdim daha bugünlerde geçer sağlıkla kavuşuruz inşallah 🙃🌸🤲🏻
[silindi] Haftadayım cumartesi günü ilk kez regl sancısına benzer sancım oldu bebeğim baskı yapmaya başladı doktoruma göre yalancı sancılar başlamış bir daha olursa hemen gel nst girelim dedi 🥹 gece sık uyanma dışında bir problemim yok çok sükür güzel geçiyor kavuşacağımız günü bekliyorum 💙
betegemenbur Bykessra oturarak yastığımı dikleyerek uyuyorum ben de çok fazla yakıyorrr benim de midemi
lotusflowers 35+5 olduk inanılmaz ağırlaştım. Bebek çok aşağı indi resmen adım atamıyorum. Midem benimde çok yanıyo sürekli gavisconla yaşıyorum. Saat başı tuvaletteyim. İnanılmaz sancılarım kasılmalarım var. Sürekli doğum başladı sanıyorum
sumakkaya Haftaya girdim 5 dakika ayakta dursam üst iç bacaklarım belim kopuyor sizde de öyle mi asla ayakta duramıyorum dizlerim taşımıyor sanki çok kilo da almadım sadece 7-8 kilo ama sanki vücudumu taşıyamıyorum
alpanne3 betegemenbur benımde genelde cıkolata vs yedıgımde oluyor geceleri benım genelde süt elma ve soda ıle gecıyor 😅