cgdemmomy Merhabalar , 34. Haftada doğum planlanıyor , o haftada doğum yapan var mı , bebek kaç kilo oluyor ? Kuvöze giriyor demi yada giren varsa ne kadar kaldı yazan olursa çok sevinirim 29+2 suan hastanede yatıyorum
esraezerr cgdemmomy 2650 ydi bebek 34 te canım kg 2.5 üzeriyse ve ciğer gelişimi solunumu iyiyse girmeyebilir kuvöze
hulyalpp cgdemmomy ilk hamileliğimde gebelik kolestazı yüzünden 34.haftada doğum yaptım 2.500 kg doğdu 8 gün yoğun bakımda kaldı şimdi çok sağlıklı bir çocuk çok şükür
cgdemmomy esraezerr inşallah sağlıkla gelir , şeker var bende ondan 34 planlanıyor sanırım inşallah sağlıkla kilo alırda
Ballkusum_33 cgdemmomy diyabet misiniz yoksa gebelik şekeri mi çıktı? Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bende ilk bebeğimi 34+ 4 te doğurdum 13 gün kuvozde kaldı gebelik şekeri vardı ama niye erken doğum yaptım hiç bilmiyorum aniden oldu. şimdi ikinciye hamileyim bunda da gebelik şekerim var 33+5 im ne zaman doğar bilmiyorum..
gulseherr Ben 2 doğumumuda 34de yaptım oğlum 2.200dogdu küveze girmedi ama girse sanki daha iyi olurdu bronşit oldu çok çektim kızım 2kg doğdu 15 küvezde kaldı sonrasında çok sağlıklı ilerledik
cgdemmomy esraezerr sadece uzun süre yatış söyleniyor imza atıp çıksam bebeğe birsey olur mu çok korkuyorum
esraezerr cgdemmomy aşkım tam riskleri bilmiyorum ama doktorlar yatış öneriyorsa riske atma derim Allah korusun en ufacık bir şeyde keşke gözlem altında olsaydım demezsin en azından az daha sık dişini 🥺
cgdemmomy Ballkusum_33 gebelik şekeri var evet ama benım suyum geldi ondan yatırıldım doğum ondan 34. haftada planlanıyor sağlıkla gelsin inşallah , uyuyor musunuz diyete gerçekten birebir