Cemileakn hic bi sorun yasamadm ben21. Haftada organ taramasina girdim hic bi sorun cikmadi sadece sol bobrekte buyume var dogana kadar bisey yapamayiz zaten dediler. Ve ben son zananlarda herseyi kafaya takmaya baslamistim kilo bile almamami kafaya takiyodum ve psikilojikmen surekli agliyodum. 23.haftada agrim oldu gece acile gittim rahim kasilmasi normal dediler ama ultrasona baktiginda suda azalma oldugunu soyledi. Ve bu durumda benimde doktorunda yapabilecegi bisey olmadigini sadece stresten uzak kalmam gerektigini ve dinlenmem gerektigini öğrendim. 1 ay degilde 15 20 gunde muayne olmami soyledi. Butun gece ya bisey olursa die kafayi yedim durdum. Sabah kendi kendime dedim. Herseyi kafaya takıyorum bebek etkileniyor takma kafana kizim Hayirlisiysa zaten dogucak bu çocuk dedim. Senin anlicagin hic biseyin yokken bu kadar kafaya takma o cocuk senn anne karnina dustugunden itibaren herseyden etkileniyo. Akisina birak bu çocuk anne mutluysa daha huzurlu oluyo cnm gonlunu ferah tut sen yeterki