Deletedmom_657 Haftadayim suan 2 haftadir el ayaklarda ödem bende şişlik var parmaklarim kapanmiyo resmen ve sürekli dönüşümlü olarak uyuşukluk geziyo bu haftalarda normal midir randevuma var daha . Acilden gitmem gerekirmi saglik oacagina gittim normal olabilir dedi
klncbebek Deletedmom_657 değerlerinize baktırdınız mı? Uykumda bile uyuşukluk ve ağrıyla uyanıyordum meğersem b12 yerlerdeymiş 5 gün boyunca günde bir defa olmak üzere iğne vuruldum çok iyi geldi belki sizinde ondan kaynaklıdır
bk12346 Deletedmom_657 bana her kontrolde sorarlar ve el ayak uyuşukluğu olduğunda bildirmemi isterler. Sizde doktorunuza en kısa sürede görünün bana sorarsanız. Sağlıcakla kalın ❤️
esraezerr Deletedmom_657 görün canım aşırı ödem de uyuşukluk yapabiliyor ama dolaşım bozukluğu da olabilir son haftalarda