cmrc yasen1 aa gerçekten mii bende bugün gideceğim 10 da hastanede olun dediler aynı gün doğuracaktık 🥹
Anonim90 37+5im nasıl oldu hemencecik. Suni sancılı mı doğurdunuz. Bende hiç doğum belirtisi yok. Hayırlı olsun inşallah