kızlar 33+4 oldum bugun karnıma baktıpımda bu çatlakları gördüm küçük ama çok canımı sıktı baya mücadele verdim yani azda kaldı nasıl geçer en etkili yöntemleri söyleyin nolurrrrrrrrr sadece burda var ama oluşurmu daha çok nemli tutarım yani ama bilmedim 😢😢