Benim ilk gebeliğimde doktorum hiç çatı muayenesinden bahsetmedi ben de zaten yapalım dese de kabul etmek istemiyordum iyi denk geldi. Şimdi ikinciye hamileyim başka bir hastane ve doktora gidiyorum. Çatı muayenesi yapar mı?
Yani bu çatı muayenesi her gebelik için bakılan bi şey mi? Yoksa ilkte zaten normal doğum yapmış birinin çatı muayenesi olmasına hiç gerek yok diyebilir miyiz?
İlki normal doğum olup ikinci gebeliğinde çatı muayenesi olan var mı?