Bebeğim 40 günlük. 10-12 dk arası tek meme emip son birkaç dakikasını emzik gibi kullanıp uyuyor. Sağ memede sıkıntı yok ama sol mememde sorun başlıyor. Bazen 2-3 noktadan bazen tek yerden tazyikli geliyor süt 6-7 dakika emiyor emzik gibi ucunu emip uyumak isteyince yine süt geliyor ağzından akıyor hatta çıldırıyor. Uyuyamıyor. Elimle 3-4 dakika sağıp veriyorum yine aynı tazyikli. Asla az gelmiyor. Ard arda aynı memeden veriyorum tazyik azalsın diye blok deniliyormuş galiba burdan okudum. Yine aynı. Memenin tayziği nasıl gidecek napacağımı şaşırdım. Hep sağ versem ucu yara oluyor artık sol küsecek süt gelmeyecek. Yardım edin napacağım 😔