omermm Boya aldım asse marka ombre yapacaktım haftaya oda hamileymişim maske taksam öyle boyatsam olur mu acaba
Gks_01 omermm doktora danışmanız daha uygun olur ama kimyasal sonuçta rahatsız edem sadece koku değil . 3 aydan sonra düz boya yaptıran müşterilerim vardı ama açık havada ve bitkisel boya alıp gelirlerdi orialli işlem değildi
NobleMom omermm Hiç riske atmasanız keşke 🙂 ben iki hamileliğimde de 1 seneye yakın boyatmadım. Doktorumda önermedi asla.
NobleMom omermm O zaman doktorunuza ne zaman boyayabileceğiniz hakkında bir danışın derim. Hamileliğin her döneminde izin verilmiyor