kızlar adet bitiminden beridir gün aşırı ilişki yaşıyoruz 6 şubat da adet bitti ve 8-10-12-14 olmak üzere değerlendirdik fakat benim 14 ünde tuvalete gittiğimde hafif pembemsi ve açık kahve gibi lekelenmem oldu 26 yaşındayım ve bu zamana kadar hiç böyle bişey yaşamadım bu ay akıntıma göre erken yumurtladım diye tahmin ediyorum sorum şu 8 de olan ilişkiden 14ünde yerleşme tutunma lekelenmesi olur mu yoksa erken mi? kusura bakmayın biraz uzun oldu tecrübelerinize ihtiyacım var😔