Kızlar cumartesi günü lekelenme oldu acile gittim kese gözüküyor bebek gözükmüyor dedi fitil verdi çok artarsa gelirsiniz dendi bugünde muanem vardı gittim normal Dr kese normal duruyor bozukluk yok dedi hafif kalp atışını görür gibiyim dedi haftaya tekrar çağırdı ama kanamam devam ediyor gerçekten ne yapacağımı ne düşüneceğimi şaşırdım Dr a anlam veremiyorum son adet tarihim 17 Ocak