Byza3 ağustosta ablam doğum yaptı tüm sürecinde yanındaydım hastane imkan vs olarak çok iyi hatta dedim ki bilsem yaşadığım sehırdexe böyle özele gitmem. Ebeler konusu insana denk gelmek mesele gerçekten şans işi biraz pısırık sakin görsünler ezmeye çalışıyorlar ablama alttan muayene yaparken ablam ister istemez refleks olarak geri çekildi ablama kızdı ebe sanki ilk doğumun mu hafifte ses yükseltti ablam dikey tepki gösterdi ilki sonu mu var acı acıdır dedikten sonra ebe mum kesildi ondan sonra bir iyi davrandı bi iyi davrandı ki😂