esrakartal1
Rica ederim ben normal doğum yaptım ama her hafta cağırmıstı son zamanlarda bayram girecek araya zaten sizin sanırım günde verilmiş anestezi vs o yüzden gitmeye gerek yoktur diye düşünüyorum inşallah olmaz tabii ama su gelişi vs olursa acilden giriş yaparsınız zaten özelse de direkt gidersiniz