Merhaba burada her hikayeyi okuyup kendim nasıl doğurucam diye bekledim . Şükür bugün suni ile de olsa kızıma kavuştum darısı bekleyenlerin başına.
Sürece dönecek olursak kontrole geldiğimde 7 cm açıklık vardı ve direkt yatış yapıldı. Sancım yoktu. Suni başlandı 15.30 gibi yaklaşık 18.00 a kadar dayanılabilir ağrılardı. Sonrası daha sık ve uzun oldu. Bu sürede bebek iri olduğu iöin yemek ve su verilmedi o biraz beni bitkin düşürdü. 19.30 gibi doğumhaneye tam açıklıkla alındım benim gücüm ıkınmaya yetmedi ebe ve doktor bastırarak destek oldular çünkü kızım kanalda uzun süre kalabilirdi. Zordu ama dayandım bi şekilde hepsi de çok nazik insanlardı Allah bin kere razı olsun sonra herşey geçti kızımı kucağıma verdiler nefes aldı ve ağladı. Ağrı sızı geçmişti. Biraz dikişim oldu ben lokal anestezide uyuşmadığım için kısa süreli bir sedasyon uyguladılar ve hem vücudum dinlendi hem doktor dikişlerimi rahat attı. Saat 8 olmadan doğum yapmıştım. İki kere gelip karnıma ve kanamama baktılar o kadar ağrılı bir süreç değildi. Emzirmekte hiç canımı yakmadı. Sorusu olan varsa müsait oldukça cevaplarım. Darısı bekleyenlerin başına allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin