Kızlar ben bugün doktora gittim. 39+4 deyim. Doktorum çatı muayenesi yaptı açılma yok dedi. Ve bebeğin kafasının büyük olduğunu 3800 kilo olduğunu söyledi ve normal doğumun olmasının imkansız olduğunu, bu hafta içi sezeryan olmam gerektiğini söyledi yoksa riskliymis. Normal doğum için bende 5 6 gün daha beklemek istiyorum. Siz olsanız ne yapardınız. Kafam çok karışık. Normal doğum zor mu olur acaba benim için