mervesdoruk korkacak hiç bişey yok ki valla bence önce milletin doğum şekillerine kulağınızı tıkayın herkes aynı zorlukta seviyede doğurmuyor herkesin acı eşiğide bir değil bende gözümde çok büyütmüştüm ama benim doğumum aşırı aşırı pozitifti ben hastaneden çıktım ertesi gün çarşıya gittim geldim canım sıkıldıda bebeğimle hep parkta yürüyüç yaptım millet beni görünce sen yeni doğum yapmadın mı yatsana diyordu ama ne ağrı ne sancı hiç birşeyim yoktu mis gibi geçirdim