aysegulk07 Haftamdayım lierac ve nemlendirici krem olarak dönüşümlü şekilde 2 kez kremliyorum kendimi şuana kadar çatlağım yok ama bu haftalardan sonra olur mu sizler kaçta çatladınız veya çatlamayan var mı