blt33 Kızlar iyi akşamlar transferimin 9 uncu günüydü 3 gün embriyosu aşırı adet ağrısı gibi ağrım var ve kaset test yaptım sabah negatif çıktı sizce erken mi henüz merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı.
Aaayseeert blt33 3. Gün embriyosu olduğu için belki erken olmuş olabilir canım yani bence test gününü bekle stres yapma
blt33 Doktorum ısrarla yapma dedi aşırı negatif düşünmeye başlıyorum herşey için erken gebelik testinde çıkarmıydı acaba 18 inde ka var doktor.
hande09 Erken yapmışsın kaset testi kuzum belli olmaz daha erken gebelik olsa neyse de kaset test biraz daha yüksek betaları algılıyor belki betan daha o kadar artmadı bilemeyiz ki yarın istersen erken gebelikle dene
blt33 hande09 2 gün kaldı test gününe yarında yapıp negatif görürsem tekrar üzülürüm en iyisi beklemek sanki.
blt33 Kızlar transferin 11 inci gününe girdim adet ağrısı gibi ağrılarım giderek artıyor adetmı olacam bu durumu yaşayan var mı