kznay Merhaba herkese. Bugün muaynem vardı bebeğin suyu az, tam sınırda denildi. Nişan alttan muayne olduktan sonra geldi 4 Mart’ta ve açıklık da yok sancılar da. Suyu az olan var mı veya bu durumu yaşayan, bilen?
tubaysr20 kznay aynı durum bende yaşadım yarın suni sancı ile doğurmayı düşünüyorum sende son durum nedir