yasewin Kızlar yumurtlama zamanlarımdayım şimdi affedersiniz günlük ped su gibi hafif kan olmuş. Hiç yaşamamıştım daha evvel. Sulu ve açık renkti normal midir değerlerim normal bu arada tsh hafif yüksekti
Akseec Ben 2 aydır yaşıyorum ama benim peçeteye akıntıyla geliyor kahverengi damar gibi 3-5 gün sonra da yumurtluyorum
Zarifhnm1 Akseec benim öyleydi ara kanama diyordu herkes kahverengi geliyordu polip gördü doktor rahimde ondan geliyor diyordu
yasewin Akseec allah allah bunu da ilk kez duydum ya kist mi acaba adetle sökülen kistler oluyor ya öyle bir şey mi acaba
yasewin Zarifhnm1 ultrason vs de temiz ama ondan şaşırdım kontrollerimi yaptırdım da anlam veremedim hiç hafif kasık sancısı oluyor yumurtlama zamanı olan
Akseec yasewin yok kistim yok haziranda ameliyat oldum tek sorunum miyom du onları da aldırdım zaten yumurtlama kanamasıymış