champanne Alya16 maşallah hareketli bebek iyidir. Arkadaşım hareketleri canımı acıtıyor diye acile gitmişti şimdi kızı felaket 😂
gebelikse Böyle hareket hissetmeyince ters giden birseyler mi var diye düşünüyor insan bide etrafımda insanlar 16.haftada felan hissediyoruz deyince insan sürekli hareket var mı diye dinliyor
champanne gebelikse ay evet tam olarak böyle. Hareketli bebek düşündürmez sağlıklı olduğunu bilirsin. Ama hissetmeyince kendi kendime stres yapıyorum her şey yolunda mı acaba diye. Sadece heralde nazik bir kız çocuğu olacak galiba diye düşünmek istiyorum😊