pablola 12345ddd Allah’a emanet hiç bişey olmaz hamile olduğumu bilmeden defalarca avmigren kullandım vertigo ilaçları kullandım acilde serum aldım 🤷🏻♀️ ama tedbir amaçlı kötü hissedersen git canım
Alya05 minikbebegim06 hangi grup bilmiyorum da. Şimdi aklıma geldi ben hamileyken boynum kızardı acile gittim Dr sordu gebelik varmı die yok dedim bana alerji ilacı yazdı serum taktı meğerse hamileymişim yeni olduğu için sıkıntı yaşamamıştım
flz3576 12345ddd ben 35 haftama girmek üzereyim çok baş agırısı çektim bu haftaya kadar 4 defa içmişimdir çok zor durumda kaldığım için zaten bişyi sık sık yaparsanız zararı olur 1 kereden Bişy olmaz rahat olun
melisasak35 12345ddd hiçbişey olmaz ya yorumda çok abartmışlar ben hamile oldugumu bilemden 50lik antidepresan kullanıyodum bidaha kullanmayın yeter