Yeldabanu tabiki olabilir mesela şöyle düşünün siz 10 aralıkta adet gördünüz ve bebiş aslında 4 gün daha büyük sistemdekine göre, e haliyle değerleri de daha fazla olacak değil mi? Ama sistem alınan kandaki değerlere 4 gün küçük bir bebek girmiş ve bebek sistemde küçük gözüktüğü için değerler yazılan haftaya göre uyumsuz gibi görünüyor olabilir ve bu da aslında olmayan bir risk gibi gözükebilir , geçen aylarda aynı şekilde bir fenomen yaşadı bunu ve sonra detaylıda bebişin çok sağlıklı olduğunu ve size anlattığım gibi haftalarla alakalı bir tutarsızlık olabileceğini söylemiş detaylıda bakan doktoru