Merhaba arkadaşlar gebelik şekeri çıktı ve doktorum diyet önerdi 1 hafta düşmezse insülin başlarız dedi özel diyetisyene gittim liste hazırladı bana diyet yapan arkadaşlarım süreçleriniz nasıl ilerliyor bebek yeterince kilo aldı mı alıyor mu siz zayıfladınız mı kilo mu aldınız nasıl ilerledi yardımcı olur musunuz