NobleMom bilmemki ola bilir sorucam ama yinede merak ettim belki gerçekten normalden azdır dedim kendi kendime zaten bu gebeliyi hiç iyi geçirmiyorum yemem iyi degil son iki haftadır bebeyın suyu az az gidiyo 30 faiz kaldı kısalmam var 26 ya düştü işte 60 la gebe kalp 56 ya düştğm en son 63 olmuşum kı bence çok az ılk oglumda 10 kılo almıştım nst de sancım çıkıyo her gün sancı agrı uykusuz geceler ohoo🤦🏻♀️