gmz_yldz Yine burda olduğuma inanamıyorum hiç istemezken 3. Ye hamileyim psikolojim yerlerde var mı benim gibi olan 😔
NobleMom gmz_yldz Tekrar hoşgeldiniz o zaman 🙂 Üzülmeyin eminim kucağınıza aldığınız zaman iyi ki diyeceksiniz ✨🤍
gunes866_ gmz_yldz hayırlı olsun nasibi varmış. Can alıcı soruyu ben sorayım. Korunuyormuydun.bende bugün doktora gitcem danışmak için postunu görünce sormak istedim
asell_53 gmz_yldz öyle söylemeyin ya o kadar isteyip de evlat sahibi olamayanlar var Rabbim kolayca vermiş size benimde ikinci gebeliğim daha sonraki zamanlarda düşünüyorduk ama oldu nasibi varmıs