dilaraacet Hanımlar 17 ocakta doğum yaptım 26 şubatta 5000 tl yattı çektim onu şimdi ise bu ay da yatıcakta 26 sında mı yatar acaba yoksa bayram önü yatar mı merak ettim bilgisi olanlar yazabilirmi