yagmurlaali canım bence riskin düşük o fetal dna para tuzağı sana şöyle söyleyim benim bebekte nazal kemik var nt: 1,7 ikili testim 23binlerde geldi inatla önüme sürekli fetal dna getirdiler hayır dedim ama malesef yaşadığım şehirde devletten randevu bulunmadığı için özele gitmek zorunda kaldım test sonuçlarım iyi olmasına rağmen “bu ikili test tanı değil tarama senin yaşın 35 işte nazal kemiği kısa kalbi parlak” gibi zırva sebepleri önüme sunarak ve direterek o testi yaptırmak zorunda kaldım bende baktım 9 ay boyunca susmayacak o parayı illa benden alacak yaptırdım sana demek istediğim şu bence riskin düşük detaylı ultrason zaten yaptırcaksın ama bu fetal muhabbeti hiç bitmeyecek çünkü doktorlar lablarla anlaşmalı para alıyorlar ondan bu ısrar o testi yaptırana kadar da şöyle olabilir böyle olabilir diyip senin her seferinde sinirini bozacaklar durumun varsa yaptır kurtul ama zorunda da değilsin Allahın izniyle hiçbişeyi yok bebeğinin sağlıksız gebelikleri vücut 8 haftaya kadar vücuttan atıyor zaten